Informacja o wynikach naboru Nr GOPS.1110.3.22
Nazwa i adres jednostki:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Płocka 34
09-533 Słubice
Określenie stanowiska: pracownik socjalny
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach informuje, że w wyniku naboru kandydata na stanowisko pracownik socjalny w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Słubicach, został wybrany następujący kandydat:
Pani Małgorzata Jażdżyk zam. Piotrkówek
Uzasadnienie dokonanego wyboru
Pani Małgorzata Jażdżyk w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazała, że posiada dużą wiedzę w zakresie zagadnień zawartych w ogłoszeniu o naborze i uzyskała najwyższą liczbę punktów.
Pani Małgorzata Jażdżyk posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz predyspozycje i umiejętności, które gwarantują świadczenie pracy na wysokim poziomie.
Kierownik
Jacek Markowski
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne określone
w ogłoszeniu o naborze na stanowisko pracownika socjalnego.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słubicach
Ogłoszenie NR GOPS.1110.3.22 z dnia 01.07.2022r.
Ilość złożonych ofert: 1
Liczba kandydatów spełniających wymagania formalne: 1
Słubice, dnia 12 lipca 2022 r.
Kierownik
Jacek Markowski
OGŁOSZENIE O NABORZE NR GOPS.1110.3.22 Z DNIA 01.07.2022r.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach ogłasza nabór kandydatów na stanowisko pracownika socjalnego zatrudnienie w ramach umowy o prace w wymiarze (1 etat)
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- posiadanie kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zawodu pracownika socjalnego zgodnych z art.116 ust.1 pkt. 2 - ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021r. poz.2268 ze. zm.) - ukończone studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej,
- dobra znajomość obsługi komputera (znajomość pakietu MS OFFICE, WORD, EXCEL),
- znajomość przepisów prawnych:
- ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021r. poz.2268 ze. zm.)
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.),
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j Dz. U. z 2022 r. poz. 559),
- ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j Dz.U. z 2019r. poz.1781),
- ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j Dz. U. z 2022r. poz. 447)
- ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (t.j Dz. U. z 2022 r. poz.615),
- innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność pracy samodzielnej, jak i współpracy w zespole,
2) umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność,
3) zdolność szybkiego przyswajania wiedzy,
4) zaangażowanie, kreatywność, punktualność i dokładność,
5) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami,
6) odpowiedzialność, własna inicjatywa oraz dobra organizacja pracy,
- znajomość programów komputerowych związanych z pomocą społeczną (POMOST, SYGNITY) i umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
- Prawo jazdy kat. B oraz możliwość używania samochodu osobowego do celów służbowych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
1) Realizowanie pracy socjalnej, poradnictwa w zakresie pomocy społecznej.
2) Rozpoznawanie potrzeb klientów w zakresie pomocy społecznej. 3)Przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych i kompletowanie dokumentacji niezbędnej w procesie przyznawania pomocy.
4)Ustalanie danych personalnych osób ubiegających się o pomoc, ich stanu zdrowia oraz sytuacji rodzinnej i materialnej zgonie z przepisami dotyczącymi pomocy społecznej.
5)Opracowanie indywidualnych planów pomocy – działania przy wykorzystaniu możliwości klientów, ich otocznia i organizacji działających w zakresie pomocy społecznej.
6)Opracowanie projektów socjalnych.
7)Przyjmowanie wniosków o udzielenie świadczenia i gromadzenie materiałów dowodowych w toku postępowania o przyznanie pomocy.
8)Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej.
9)Podejmowanie interwencji w sytuacjach kryzysowych.
10)Realizowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, aktywizowania społeczności lokalnej.
11)Obowiązkowa znajomość aktów prawnych dotyczących pomocy społecznej.
12)Prowadzenie postępowań i przygotowanie decyzji administracyjnych.
13)Ewidencjonowanie dokumentacji klientów GOPS, kompleksowe wprowadzanie danych do programu POMOST, przygotowanie sprawozdawczości.
14)Realizowanie innych zadań należących do kompetencji pracownika socjalnego zatrudnionego w Ośrodku Pomocy Społecznej zgonie z przepisami prawa, oraz wykonywanie poleceń przełożonego.
15)Przygotowanie dokumentacji do archiwizacji.
16)Sporządzanie bilansu potrzeb oraz mapy zasobów społecznych w rejonie działania.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony (6 miesięcy) z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Słubicach:
1. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach informuje, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o konkursie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w GOPS Słubicach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
2. Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniającym wymagania dodatkowe.
6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys (CV) –własnoręcznie podpisany,
- list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru- własnoręcznie podpisany,
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- kserokopia dokumentów potwierdzających:
a) staż pracy, jeżeli dotyczy,
b) wykształcenie,
c) posiadane uprawnienia i ukończone kursy, szkolenia, referencje,
5) własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata o:
- braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracownika socjalnego,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy dla celów rekrutacji – (klauzula informacyjna zgodna z przepisami RODO w załączeniu) ,
- oświadczenie nieobowiązkowe dotyczące wyrażenia zgody na umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Słubice i GOPS Słubice, na liście kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Brak oświadczenia skutkuje uznaniem, że kandydat nie wyraził zgody na opublikowanie danych,
- w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, zamierzających skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku znalezienia się w gronie najlepszych kandydatów – złożenie kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Słubicach ( pokój 5) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słubicach, ul. Płocka 34, 09-533 Słubice z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracownik socjalny – ogłoszenie NR GOPS.1110.3.2022”,
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 lipca 2022 roku, godz. 1530.
Inne informacje:
- dokumenty, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumenty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane,
- w przypadku przesyłania dokumentów należy uwzględnić czas dojścia przesyłki w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze,
- kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zakwalifikowani zostaną do selekcji końcowej, składającej się z rozmowy, testu kwalifikacyjnego lub sprawdzenia umiejętności. O miejscu i terminie przeprowadzenia selekcji końcowej kandydaci będą powiadomieni telefonicznie,
- kandydat przystępujący do selekcji końcowej przedkłada do wglądu dokument tożsamości,
- osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
- oferty niewykorzystane w procesie naboru nie będą odsyłane kandydatom. Po procedurze naboru będzie można je odebrać za pokwitowaniem w pokoju nr 5. Nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia podania informacji o wyniku naboru,
- Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania konkursowego na stanowisko pracownika socjalnego lub jego unieważnienie w każdym czasie, bez podania przyczyny.
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie GOPS Słubice oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Słubicach (http://ugslubice.bip.org.pl) oraz na stronie internetowej BIP GOPS w Słubicach (http://gopsslubice.naszops.pl/bip )
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Słubicach
Jacek Markowski
INFORMACJA
O NIEROZSTRZYGNIĘCIU
NABORU NA STANOWISKO PRACOWNIKA SOCJLNEGO
Informuję, że nabór na ww. stanowisko nie został rozstrzygnięty.
Uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru na stanowisko:
W związku z ogłoszeniem Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach NR GOPS. 1110.2.22 z dnia 3 czerwca 2022 roku w sprawie naboru na stanowisko pracownika socjalnego w obowiązującym terminie wpłynęły oferty 2 kandydatów. W wyniku oceny złożonych ofert Komisja konkursowa ustaliła, że żaden z kandydatów nie spełniała wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu, w związku z powyższym nie kwalifikuje się do dalszego postępowania w sprawie naboru.
Kierownik
Jacek Markowski
ZARZĄDZENIE NR 5/2022
Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Słubicach z dnia 20 czerwca 2022 r.
w sprawie: powołania komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Słubicach.
Na podstawie art.4 ust.2 i art.11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz .U. z 2022 r., poz. 530), w związku z zarządzeniem NR 5/2012 Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach z dnia 1 lutego 2012 roku w sprawie ustalenia regulaminu na wolne stanowiska urzędnicze, zarządza się co następuje.
§ 1
Powołuje się komisję rekrutacyjną do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracownika socjalnego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Słubicach:
1. Jacek Markowski – kierownik GOPS- Przewodniczący Komisji.
2. Malwina Kowalewska – pracownik GOPS- Członek Komisji.
3. Agnieszka Kotowicz – pracownik GOPS- Członek Komisji.
§ 2
1.Członków Komisji obowiązuje zachowanie tajemnicy służbowej dot. prac Komisji.
2.Pracami Komisji kieruje jej przewodniczący.
3.Komisja wykonuje swoje czynności w pełnym składzie.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Kierownik
Jacek Markowski
OGŁOSZENIE O NABORZE NR GOPS.1110.2.22 Z DNIA 03.06.2022r.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach ogłasza nabór kandydatów na stanowisko pracownika socjalnego zatrudnienie w ramach umowy o prace w wymiarze (1 etat)
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- posiadanie kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zawodu pracownika socjalnego zgodnych z art.116 ust.1 pkt. 2 - ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021r. poz.2268 ze. zm.) - ukończone studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej,
- dobra znajomość obsługi komputera (znajomość pakietu MS OFFICE, WORD, EXCEL),
- znajomość przepisów prawnych:
- ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021r. poz.2268 ze. zm.)
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.),
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j Dz. U. z 2022 r. poz. 559),
- ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j Dz.U. z 2019r. poz.1781),
- ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j Dz. U. z 2022r. poz. 447)
- ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (t.j Dz. U. z 2022 r. poz.615),
- innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność pracy samodzielnej, jak i współpracy w zespole,
2) umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność,
3) zdolność szybkiego przyswajania wiedzy,
4) zaangażowanie, kreatywność, punktualność i dokładność,
5) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami,
6) odpowiedzialność, własna inicjatywa oraz dobra organizacja pracy,
- znajomość programów komputerowych związanych z pomocą społeczną (POMOST, SYGNITY) i umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
- Prawo jazdy kat. B oraz możliwość używania samochodu osobowego do celów służbowych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Realizowanie pracy socjalnej, poradnictwa w zakresie pomocy społecznej.
2) Rozpoznawanie potrzeb klientów w zakresie pomocy społecznej.
3)Przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych i kompletowanie dokumentacji niezbędnej w procesie przyznawania pomocy.
4)Ustalanie danych personalnych osób ubiegających się o pomoc, ich stanu zdrowia oraz sytuacji rodzinnej i materialnej zgonie z przepisami dotyczącymi pomocy społecznej.
5)Opracowanie indywidualnych planów pomocy – działania przy wykorzystaniu możliwości klientów, ich otocznia i organizacji działających w zakresie pomocy społecznej.
6)Opracowanie projektów socjalnych.
7)Przyjmowanie wniosków o udzielenie świadczenia i gromadzenie materiałów dowodowych w toku postępowania o przyznanie pomocy.
8)Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej.
9)Podejmowanie interwencji w sytuacjach kryzysowych.
10)Realizowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, aktywizowania społeczności lokalnej.
11)Obowiązkowa znajomość aktów prawnych dotyczących pomocy społecznej.
12)Prowadzenie postępowań i przygotowanie decyzji administracyjnych.
13)Ewidencjonowanie dokumentacji klientów GOPS, kompleksowe wprowadzanie danych do programu POMOST, przygotowanie sprawozdawczości.
14)Realizowanie innych zadań należących do kompetencji pracownika socjalnego zatrudnionego w Ośrodku Pomocy Społecznej zgonie z przepisami prawa, oraz wykonywanie poleceń przełożonego.
15)Przygotowanie dokumentacji do archiwizacji.
16)Sporządzanie bilansu potrzeb oraz mapy zasobów społecznych w rejonie działania.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony (6 miesięcy) z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Słubicach:
1. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach informuje, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o konkursie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w GOPS Słubicach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
2. Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniającym wymagania dodatkowe.
6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys (CV) –własnoręcznie podpisany,
- list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru- własnoręcznie podpisany,
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- kserokopia dokumentów potwierdzających:
a) staż pracy, jeżeli dotyczy,
b) wykształcenie,
c) posiadane uprawnienia i ukończone kursy, szkolenia, referencje,
5) własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata o:
- braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracownika socjalnego,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy dla celów rekrutacji – (klauzula informacyjna zgodna z przepisami RODO w załączeniu) ,
- oświadczenie nieobowiązkowe dotyczące wyrażenia zgody na umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Słubice i GOPS Słubice, na liście kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Brak oświadczenia skutkuje uznaniem, że kandydat nie wyraził zgody na opublikowanie danych,
- w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, zamierzających skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku znalezienia się w gronie najlepszych kandydatów – złożenie kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Słubicach ( pokój 5) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słubicach, ul. Płocka 34, 09-533 Słubice z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracownik socjalny – ogłoszenie NR GOPS.1110.2.2022”,
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 czerwca 2022 roku, godz. 1530.
Inne informacje:
- dokumenty, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumenty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane,
- w przypadku przesyłania dokumentów należy uwzględnić czas dojścia przesyłki w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze,
- kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zakwalifikowani zostaną do selekcji końcowej, składającej się z rozmowy, testu kwalifikacyjnego lub sprawdzenia umiejętności. O miejscu i terminie przeprowadzenia selekcji końcowej kandydaci będą powiadomieni telefonicznie,
- kandydat przystępujący do selekcji końcowej przedkłada do wglądu dokument tożsamości,
- osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
- oferty niewykorzystane w procesie naboru nie będą odsyłane kandydatom. Po procedurze naboru będzie można je odebrać za pokwitowaniem w pokoju nr 5. Nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia podania informacji o wyniku naboru,
- Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania konkursowego na stanowisko pracownika socjalnego lub jego unieważnienie w każdym czasie, bez podania przyczyny.
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie GOPS Słubice oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Słubicach (http://ugslubice.bip.org.pl) oraz na stronie internetowej BIP GOPS w Słubicach (http://gopsslubice.naszops.pl/bip )
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach
Jacek Markowski
Informacja o nierozstrzygnięciu naboru na stanowisko pracownika socjalnego.
INFORMACJA
O NIEROZSTRZYGNIĘCIU
NABORU NA STANOWISKO PRACOWNIKA SOCJLNEGO
Informuję, że nabór na ww. stanowisko nie został rozstrzygnięty.
Uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru na stanowisko:
W związku z ogłoszeniem Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach na stanowisko pracownika socjalnego z dnia 22 kwietnia 2021 roku. nie wpłynęła żadna oferta.
Kierownik GOPS Słubice
Jacek Markowski
OGŁOSZENIE O NABORZE NR GOPS.1110.1.22 Z DNIA 22.04.2022r.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach ogłasza nabór kandydatów na stanowisko pracownika socjalnego zatrudnienie w ramach umowy o prace w wymiarze (1 etat)
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- posiadanie kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zawodu pracownika socjalnego zgodnych z art.116 ust.1 pkt. 2 - ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021r. poz.2268 ze. zm.) - ukończone studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej,
- dobra znajomość obsługi komputera (znajomość pakietu MS OFFICE, WORD, EXCEL),
- znajomość przepisów prawnych:
- ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021r. poz.2268 ze. zm.)
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.),
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j Dz. U. z 2022 r. poz. 559),
- ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j Dz.U. z 2019r. poz.1781),
- ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j Dz. U. z 2022r. poz. 447)
- ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (t.j Dz. U. z 2022 r. poz.615),
- innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność pracy samodzielnej, jak i współpracy w zespole,
2) umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność,
3) zdolność szybkiego przyswajania wiedzy,
4) zaangażowanie, kreatywność, punktualność i dokładność,
5) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami,
6) odpowiedzialność, własna inicjatywa oraz dobra organizacja pracy,
- znajomość programów komputerowych związanych z pomocą społeczną (POMOST, SYGNITY) i umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
- Prawo jazdy kat. B oraz możliwość używania samochodu osobowego do celów służbowych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Realizowanie pracy socjalnej, poradnictwa w zakresie pomocy społecznej.
2) Rozpoznawanie potrzeb klientów w zakresie pomocy społecznej.
3)Przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych i kompletowanie dokumentacji niezbędnej w procesie przyznawania pomocy.
4)Ustalanie danych personalnych osób ubiegających się o pomoc, ich stanu zdrowia oraz sytuacji rodzinnej i materialnej zgonie z przepisami dotyczącymi pomocy społecznej.
5)Opracowanie indywidualnych planów pomocy – działania przy wykorzystaniu możliwości klientów, ich otocznia i organizacji działających w zakresie pomocy społecznej.
6)Opracowanie projektów socjalnych.
7)Przyjmowanie wniosków o udzielenie świadczenia i gromadzenie materiałów dowodowych w toku postępowania o przyznanie pomocy.
8)Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej.
9)Podejmowanie interwencji w sytuacjach kryzysowych.
10)Realizowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, aktywizowania społeczności lokalnej.
11)Obowiązkowa znajomość aktów prawnych dotyczących pomocy społecznej.
12)Prowadzenie postępowań i przygotowanie decyzji administracyjnych.
13)Ewidencjonowanie dokumentacji klientów GOPS, kompleksowe wprowadzanie danych do programu POMOST, przygotowanie sprawozdawczości.
14)Realizowanie innych zadań należących do kompetencji pracownika socjalnego zatrudnionego w Ośrodku Pomocy Społecznej zgonie z przepisami prawa, oraz wykonywanie poleceń przełożonego.
15)Przygotowanie dokumentacji do archiwizacji.
16)Sporządzanie bilansu potrzeb oraz mapy zasobów społecznych w rejonie działania.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony (6 miesięcy) z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Słubicach:
1. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach informuje, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o konkursie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w GOPS Słubicach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
2. Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniającym wymagania dodatkowe.
6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys (CV) –własnoręcznie podpisany,
- list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru- własnoręcznie podpisany,
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- kserokopia dokumentów potwierdzających:
a) staż pracy, jeżeli dotyczy,
b) wykształcenie,
c) posiadane uprawnienia i ukończone kursy, szkolenia, referencje,
5) własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata o:
- braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracownika socjalnego,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy dla celów rekrutacji – (klauzula informacyjna zgodna z przepisami RODO w załączeniu) ,
- oświadczenie nieobowiązkowe dotyczące wyrażenia zgody na umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Słubice i GOPS Słubice, na liście kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Brak oświadczenia skutkuje uznaniem, że kandydat nie wyraził zgody na opublikowanie danych,
- w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, zamierzających skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku znalezienia się w gronie najlepszych kandydatów – złożenie kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Słubicach ( pokój 5) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słubicach, ul. Płocka 34, 09-533 Słubice z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracownik socjalny – ogłoszenie NR GOPS.1110.1.2022”,
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2 maja 2022 roku, godz. 1530.
Inne informacje:
- dokumenty, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumenty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane,
- w przypadku przesyłania dokumentów należy uwzględnić czas dojścia przesyłki w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze,
- kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zakwalifikowani zostaną do selekcji końcowej, składającej się z rozmowy, testu kwalifikacyjnego lub sprawdzenia umiejętności. O miejscu i terminie przeprowadzenia selekcji końcowej kandydaci będą powiadomieni telefonicznie,
- kandydat przystępujący do selekcji końcowej przedkłada do wglądu dokument tożsamości,
- osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
- oferty niewykorzystane w procesie naboru nie będą odsyłane kandydatom. Po procedurze naboru będzie można je odebrać za pokwitowaniem w pokoju nr 5. Nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia podania informacji o wyniku naboru,
- Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania konkursowego na stanowisko pracownika socjalnego lub jego unieważnienie w każdym czasie, bez podania przyczyny.
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie GOPS Słubice oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Słubicach (http://ugslubice.bip.org.pl) oraz na stronie internetowej BIP GOPS w Słubicach (http://gopsslubice.naszops.pl/bip )
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach
Jacek Markowski
Informacja o wynikach naboru Nr GOPS.1110.2.19
Nazwa i adres jednostki:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Płocka 34
09-533 Słubice
Określenie stanowiska: asystent rodziny
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słubicach informuje, że w wyniku naboru kandydata na stanowisko asystenta rodziny w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Słubicach, został wybrany następujący kandydat:
Pani Klaudia Karulak zam. Wiączemin Polski
Uzasadnienie dokonanego wyboru
Pani Klaudia Karulak w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazała, że posiada dużą wiedzę i umiejętności w zakresie zagadnień zawartych w ogłoszeniu o naborze.
Pani Klaudia Karulak posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz predyspozycje , które gwarantują świadczenie pracy na wysokim poziomie.
Załączniki:

Liczba wyświetleń: 2911
Utworzono dnia: 01.06.2015
Dokument wprowadził:
Admin
Dokument opublikował:
Administrator główny

20.07.2022, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
13.07.2022, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
13.07.2022, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
01.07.2022, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
01.07.2022, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
01.07.2022, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
22.06.2022, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
20.06.2022, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
20.06.2022, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
03.06.2022, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
03.06.2022, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
03.06.2022, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
03.06.2022, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
03.06.2022, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
04.05.2022, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
22.04.2022, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
14.08.2019, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
14.08.2019, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
14.08.2019, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
14.08.2019, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
14.08.2019, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
14.08.2019, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
29.07.2019, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
29.07.2019, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
26.07.2019, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
26.07.2019, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
24.07.2019, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
24.07.2019, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
09.07.2019, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
09.07.2019, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
09.07.2019, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
09.07.2019, Administrator główny:
Dodanie załącznika klauzula informacyjna
09.07.2019, Administrator główny:
Dodanie załącznika kwestionariusz osobowy
09.07.2019, Administrator główny:
Dodanie załącznika Nazwa pliku
09.07.2019, Administrator główny:
Dodanie załącznika Nazwa pliku
09.07.2019, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
10.03.2016, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
10.03.2016, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
10.03.2016, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
08.03.2016, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
08.03.2016, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
08.03.2016, Administrator główny:
Dodanie załącznika Informacja o złożonych ofertach
23.02.2016, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
23.02.2016, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
23.02.2016, Administrator główny:
Dodanie załącznika kwestionariusz osobowy
23.02.2016, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
23.02.2016, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
23.02.2016, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna